PvdA Huizen voert ludieke actie op Vrouwendag!

Komende zaterdag 8 maart staat niet alleen in het teken van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart aanstaande
maar is het ook Internationale Vrouwendag. Om de vrouwen extra in het zonnetje te zetten zal de PvdA Huizen aan alle passerende dames een roos overhandigen en aan de heren een rode afwasborstel. Dit om een eerlijke rolverdeling te bepleiten en de achterliggende positie die vrouwen, ook in ons land, nog steeds innemen onder de aandacht te brengen. Dat is in veel gevallen helaas nog nodig.

Daarvoor zal de lokale afdeling van de PvdA met een groot aantal vrijwilligers op de markt in het Oude Dorp staan en zullen zij daarbij aan het begin van de middag versterkt worden door het PvdA-Tweede Kamerlid Mohammed Mohandis.

Huizers kunnen de PvdA kandidaten en -vrijwilligers alles vragen over het lokale beleid van de afgelopen jaren en over de plannen van de PvdA voor de komende jaren. Ook luisteren wij weer graag naar meningen, ideeën en suggesties van inwoners voor onze gemeente.

De PvdA is de afgelopen jaren veelvuldig op markten, bijvoorbeeld tijdens de Huizerdag, en in winkelcentra aanwezig geweest. Bij het maken van het verkiezingsprogramma zijn alle opgedane indrukken nadrukkelijk meegenomen.

Mohammed Mohandis is PvdA-woordvoerder op de portefeuille hoger onderwijs, leraren, wetenschap en media; indien Huizers op deze gebieden specifieke vragen hebben dan kunnen zij deze gerust stellen.