Liesbet Tijhaar nieuwe voorzitter PvdA Huizen

De afdeling is zeer verheugd Liesbet Tijhaar bereid te hebben gevonden om het voorzitterschap van de Huizer afdeling van de PvdA op zich te nemen. Liesbet was de afgelopen 8 jaar wethouder voor de PvdA in Huizen en kent de politiek, de dossiers, de afdeling en verschillende belangenorganisaties goed. Liesbet heeft vanavond, nadat de ledenvergadering unaniem met haar benoeming instemde, het resterende deel van de agenda van de ledenvergadering op prima wijze geleid.

Aad Bartelds werd door de afdelingsvergadering bedankt voor alle jaren dat hij verschillende functies naast elkaar vervulde: afdelingsvoorzitter, afdelingssecretaris, steunfractielid, lid commissie RWM en lid van het Ombudsteam van de afdeling. Met het aantreden van Liesbet Tijhaar als voorzitter kan Aad zich binnen het bestuur concentreren op zijn werkzaamheden als secretaris; de functie die hij tot vreugde van de afdeling blijft uitvoeren.